Okej, då kör vi!

Jag har en blogg på min websida, www.malou.se
eller något liknanade en blogg iaf...
men den funkar inte riktigt som jag skulle vilja
(det ska vara lätt att redigera, jag ska inte behövá specialprogram för att kunna lägga till eller dra ifrån..)
så nu provar jag med den här och ser om den känns bättre.
Nyss hemkommen från Oman, en otroligt varm plats här på jorden.
Det var sand sand sand
och så den djupa oceanen utanför vårt hotell
mycket varmt, även i vattnet
härligt på många sätt
En vecka kunde lätt varit två, särskilt med tanke på den överlånga resan hit och dit

Nu har jag strulat med uppladdningar på en ny musiksite och alltså suttit framför datorn i såååååååååå många timmar, att rumpan är trött och ögonen också.

Nattinatti alltså för lilla gumman här
Häpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0