Kväll i stugan

Här är det lugna gatan..
pannan är igång (och fungerar hittills, YEAH va skönt det är)
vattnet är lagat, inget dropp, inget stopp i avloppet
tvättmaskinerna är lagade båda två
gräsklipparen går som den ska
Röjsågen funkar
jag har beställt nytt lock till pottan
Tommy ska snickra en ny sarg (snyggt och starkt och vattenresistent blir det)

Mycket har blivit åtgärdat
annat kommer att bli det under hösten (ja nu har jag ju kommit igång)
Lista
lista är ordet
lista allt jag vill få gjort
pricka av allteftersom
fina fisket ;-)

Nu är det kväll och jag ska sitta i hängstolen ett tag och läsa lite
det är väl härligt med höstens glöd,
en varm brasa
och så boken då..

Himla bra jag känner mig

Japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0