Röjsåg

Jisses
hur normal får man bli egentligen?
Köpt röjsåg!?
Japp
och trots diger instruktion, gjorde jag tvärtom när jag skulle starta den hemma
svettades och svor över att den inte gick igång.
Sedan råkade jag vända ordningen på alltihop och då gick det galant.

Körde en liten stund
det där med plastsnörena funkade inte helt klockrent
dunka huvudet i marken (ja sågens alltså) så kommer det ut mer snöre, sa Henry
Det gjorde jag, flera gånger, tills hela mojängen trillade ur.
Inte blev det mycket mer snöre för det.. förrän det trillade ut, då fick jag linda upp hela tråden på nytt.

Men ändå..
röjsåg?
Jag?

Varthän ska allt det här leda säg..?

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag läste dte här för pappa i NY och paniken tycktes rasa i hans ögon. MALOU KÖPT RÖJSÅG!? tycktes han tänka, sen skakade han lätt på huvudet och kom med den briljanta förklaringen, klartd et inte kan vara en röjsåg, det måste vara en trimmer!!
Hahaha!

2007-08-22 @ 14:16:38
URL: http://jagskaingetha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0