Hypnos med Anja

Jag funkar bra i hypnos.
Eller hypnos funkar bra på mig
Tanken kommer på efterkälken, hinner inte med
när känslan redan kommit upp till ytan och brett ut sig, fyllt mig helt
först då kommer tanken ifatt
.. men ack så alldeles försent.
Det gömda är redan blottlagt, visat i ljuset
avdramatiserat
avprogrammerat

Det farliga borta
tanken svindlar och fattar ingenting
men det är bra, känns bra, gör gott och renar, helar
gör mig hel
hel
helare
helast..?

Anja är himla bra hypnosterapeut. Vi delar mycket, det andliga t ex. Viktigt för mig. Hon förstår utan att jag behöver förklara så mycket. Hon inte bara accepterar det jag berättar om mina upplevelser (vilket kan vara bra men inte helt och fullt), utan förstår vad jag talar om. Det blir enkelt och okomplicerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0