Allt är ju bra

.. och ändå känner jag mig ensam idag.
Och avstängd
 från den digitala världen.
Den vanliga världen fortsätter precis som vanligt
men den digiatla har lagt ner.
Servern strejkar, har kollapsat och vill inget mer.
just nu iaf

Och jag kan inte maila
inte ta emot mail
etc
etc
etc
et
c

och varför är nu det så himla märkvärdigt då?

Det fanns en tid då inte datorer fanns
då man var "tvungen" att fylla sin tid med allt möjligt annat
(och inte hade man nån svårighet att fylla det precis..)

Men nu är jag van vid den snabba konversationen
rekyl med vändande mail..
och så finns den plötsligt inte
inte på HELA DAN :-(

Ett såååååååå stort problem blev det för mig
hahahahaha :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0