Efter Norrtälje

Efter konsert med MALOU & THE JAZPELS under Norrtälje Jazzdagar.
Nu känner jag mig lite trött, som alltid efter en spelning.
Innan sprang jag omkring, stressad och ilsken.. jisses vilken tråkig början..
och mitt i allt det så snodde Alice hela brödpaketet och åt upp allt.. ååååh jag står inte ut med det!!! Måste skaffa en brödburk.. men sedan lugnade jag mig..

med sedan menar jag när allt var inlastat i bilen och vi var på väg till Norrtälje. SS Norrtälje var destinationen, en båt vid kaj, med himla bra kök (PROVA DET. MUMS!!) och vänlig personal.

Sssssssssssånganläggningen var måttligt ordinär, men funkade ändå. Allt gick bra, vi drog igenom ett mindre antal låtar, pengar efteråt i jazz-storlek vilket innebär mini minigage och så åkte vi hemåt.

Nu har jag just ätit smaskiga vårrullar, som nyöppnade Josephine gjort.
Mmmm, delikata och sötsura såsen också goood.

Nu ska jag dra mig uppåt och titta lite på TV, sen glida i säng.


Var är Du, min älskade?
Varför dröjer Du så länge?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0