Är det något oanständigt eller fult i den här texten??

Jag har en musikblogg, 
idag undrar jag var den har sina ettor, för nu var det visst slut på dem och det fanns bara nollor kvar..
Nedanstående text godkändes inte.. WHY??
Kan du hitta något otillständigt i den?
Finns det underliggande sexuella anspelningar som jag VERKLIGEN BORDE PASSAT MIG FÖR??
Eller kanske några rasistiska fördömanden?
Kanske får man inte vara förbaskad på Logic?

Help me out here.. så här kommer texten som refuserades av bloggmotorn:

-------

Så här är det varje gång!


Så fort jag inte har hållit på med Logic på ett tag och nu var det minst 3-4 månader sedan.. så fungerar det inte.

Inget ljud, hur jag än försökte, kliade mig i håret och f ö r s ö k t e förstå

vad i hela friden det kunde bero på

Varför Varför

ja varför..???

Det funkar ju med utljudet när jag spelar låtar i iTunes, varför inte i Logic??


Det borde gå, det borde gå, det borde gå

Det Borde Gå!


Jag kan va rätt envis när jag är på det humöret. Och på det humöret blir jag ganska snart när det som brukar funka, plötsligt inte gör det, och jag är angelägen om att det ska bli som vanligt igen, nu med detsamma

Och jag testade olika inställningar, gick igenom det mest självklara

uppenbara..

sen fortsatte jag med allt möjligt, på och av med knappar, kollade kablaget en gång till, samma trix och fix ett antal gånger till... omstart etc

på slutet hade jag helt flippat ut och provade saker som absolut inte kunde påverka utljudet.. jag var väl liiiiiite trött då så att säga..


men nej nej näääädå

det gick inte alls

Och nu som jag skulle se om det gick att korta en inspelning med ca 1 minut

hela helgen skulle jag ägna åt det, tänkte jag.

Efter 3 timmar gav jag upp och gick hem


Idag ringde jag Mattias, som just blivit pappa på nytt,

smileyGRATTIS Mattias. Tänk att det är så länge sen vi sågs.

Så fort tiden går och hur snabbt allt förändras.

Mattias ska förhoppningsvis hjälpa mig via telefon imorgon förmiddag, han vid sin dator och jag vid min. Logic öppet.

Vad kan gå fel.. smileyhahaha

Den tekniska delen av hårddiskinspelning i Logic är inte så svår,

det är bara några moment som är det.

De jag inte begriper..hihi

Häpp smiley

nu går jag och ser på nästa av snitt av Six Feet Under

Har hela första året hos mig just nu...


Kommentarer
Postat av: Ella

förmodligen
Väldigt oanständigt.
Vart blev dne censurerad?

2007-09-10 @ 02:25:59
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: Malou

på musikbloggen,
http://musikbloggen.malou.se/
en blogg som finns på mitt webhotell one.com
märkligt inte sant?
Älskar Dig
krama Alice från mig, saknar henne

2007-09-15 @ 10:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0