Att tiga när man helst vill berätta..

Det är inte alltid lätt att tiga.
Just när man helst vill berätta, göra offentligt och gärna STOOORT!!
och så måste man vänta, avvakta lite, kolla utvecklingen och se hur det går
när något oväntat skett som inte alls är kul
eller det minsta tillfredsställande
som ställer mig i riktigt dålig dager
minskar min trovärdighet

att då behöva hålla tyst om det
en tid i alla fall
känns tråkigt, jävligt tråkigt!

.......

Dess bättre finns det annat i Livet som är helt underbart
upplyftande och inspirerande

Kommentarer
Postat av: Anneli

Testar lite, förstår mig ju inte på sådant här som du vet. Du verkar vara på gott humör, kanske det allra viktigaste på en sådan resa eller?? Är med dig i tankarna och undrar vad som pågår, kul att du skriver på bloggen.

Det blir inget radhus, blir för dyrt och lika glad är jag för det faktiskt. Känner mig väldigt rik eftersom jag inte får en massa dyra lån att betala! Sideeffects altså. Imorgon ska jag dra till Marie, hör av mig efter det.

Hoppas du har det jättefint!

Kram

Anneli

2008-06-09 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0