Greta & Malou på EuroPrides Schlagerkväll

Nu kan det äntligen sägas:

Greta och jag återförenades för att sjunga vår gamla schlagerlåt "Åh vilken sång"
vid EuroPrides Schlagershow.

Under juli har vi repat varje vecka, sjungit och pratat, övat in koreografin på nytt,
besökt Stefan Wåhlberg ett flertal gånger och fått glammiga scenkläder uppsydda inför detta One-time-Only evenemang. Stefan gjorde en parafras på Christer Lindarws design anno år 1977. Originalkläderna har sedan länge förpassats till historien.. även om jag hade haft dem kvar, skulle de inte vara möjliga att komma i.

Det är lite mer av mig nu än då..

men färgerna är som då, magenta, guld och lila.



Och som Du ser är det inte diskret och finstämt här inte.
Nä pang på och ös av bara den.. Mer Av Allt!!





Min scenstass i sin helhet. Jag kände mig som en engelsk konfekt. Särskilt nertill..



Det fläktade skönt på scenen och framför scenen ett enormt publikhav!



20 000 människor dansade och sjöng och jublade.
fantastisk kväll



Himla läcker bild på mig.. i danspose av något slag. Kanske snurrar jag..?



Avslutning efter en överväldigande kväll

Idag trött men avspänd
mår finfint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0