My Visionboard

Mitt Visionboard, bildspelet somjag gjort till min sida på The Boundless Living Challenge

Förutsättningen är att de som deltar ska fokusera på en utmaning
använda attraktionslagen och alla verktyg som finns till hands för att rensa ut och ta bort blockeringar
och skriva om hur det går.
Alla stöttar varandra.
Det är en väldigt varm och kärleksfull anda bland de som är med.
Jag är välsignad som får uppleva detta

Jag valde två utmaningar/intentioner som kändes lika viktiga för mig:
kärlek
Att möta och dela livet med min själsfrände
Hälsa
att med SongHealing hela min kropp och återställa den till fullständig hälsa.
2 rejäla och lagom betungande utmaningar
eller belättande kanske man ska säga istället.. hihi :-)

Och så hittade jag en rolig sida där man lätt kan göra sådana här bildspel.



Vad tycks?

Klicka på länken och så är Du snart igång med ett eget.. och ha kul under tiden

Skratt och Glädje
:-)
Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0