den grunda rädslan

Hos Anja igen.. pratade rätt länge
och sedan satte jag mig i reclinern (Ååååå va skön den var!! :-)
Jag hann bara sätta mig så var allt redan igång.

En obenämnbar rädsla fyllde hela min bål, centrum mitt i Solar Plexus
Dyk in i centrum, föreslog Anja
Och jag dök i
Trots fasan för vad jag skulle få uppleva djupt därnere,
omvälvd av obenämnbara rädslor
så tog jag sats

och dök i

oooooooooo
ooooooooo
oooooooo
ooooooo
oooooo
ooooo
oooo
ooo
oo
o

jag hamnar genast på botten

Det förfärande djupet
var grunt

det kan inte ha varit mer än max 2 decimeter..

Hahahaha :-) Överraskad igen

Så är det med rädslan
Stoooor strålkastare på en liten kyckling
jag ser inte kycklingen
jagi ser bara förfärat på den enorma, skrämmande skuggan

Släpp fram och hela
omfamna
tillåt
och släpp fri
andas ut

Japp!

Nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0