Förberedelser för Midem

jaa, nu närmar det sig, Midem 2009.. 18-21 januari i Cannes
och jag förbereder materialet att ta med bl a den här

Så här ser själva boxen ut till The Pleiadian Suite

The Pleiadian Suite.. min nuvarande darling
som innefattar alla tre albumen: HOYA, OMINE och AMAONA
och en DVD med bonusmaterial

Boka möten har hittills gått rätt trögt,
mina kontakter från förra Midem, vill gärna träffa mig igen
men nya har inte nappat.. än
de jag ska träffa, kommer att svara på mina förfrågningar om möte under Midem.
Sedan är en av de stora tillgångarna, att jag träffar så många svenska bolag
Vi åker ju alla med Export Music Sweden, är del av den svenska montern

Många inspirerande samtal och möten väntar mig där.

Låt mig se..
Designa folder om Plejadsviten  - Sune. OK
Lämna iväg på digitaltryck  -  Sune  beställt
Designa licensieringsboxen (den som bolag i andra länder får när de vill licensiera boxen)  -  Sune
Göra en mockup av licensieringsboxen (dvs en fysisk dummy att visa upp vid möten på Midem)  - Sune
Trycka upp 1000 sample CD  - Dicentia. är beställt
Uppdatera mail-brev  - OK
Söka intressanta bolag för min musik i Midems databas  - pågående
Maila dem och be om möte  - pågående
boka flyg  - OK
boka hotell  -  OK
text till ExMS booklet  -  Susanne. OK
låt till ExMS sample-CD  - valde "Oo Wakana"  OK

Åsså få klar DVDn som ska ligga i boxen  -  Nilento
EAN-kod till den svenska boxen <--- det där måste jag fixa snaaaart
Sista justeringen till den svenska boxen  -  Sune
Lämna den svenska till tryck

En del att göra, men jag tycker att det mesta är under kontroll
känns fint
himla bra faktiskt

och kul är det också

Jag känner mig nöjd och tillfreds
glad över mig mig själv
glad över Livet
jublar, fastän jag är mitt i både sorg och oro

Jag är väl en himla underbar klippa! :-)

Kommentarer
Postat av: Linda Niska

Ja Mamalou, du är en himla underbar klippa!



2008-12-13 @ 04:13:11
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0