Knyt med röntgensyn

Det finns mycket att göra
det finns mycket att känna in
och mycket att glädja sig åt.

Jag har just fått höra att jag har röntgensyn
och att någon är väldigt rädd för att det innebär att jag kan se hur stor (eller bävan bävan!! hur liten en mans penis är!! (hjälp.. HJÄLP)   --- H J Ä L P ----

Hahaha ;-)

Till vederbörande vill jag bara säga:
Jajamännsan
så är det absolut
Ingen tvekan

Jag ser rakt igenom kalsonger och brallor, jackor och tröjor
Inget skyddar mot min genomträngande röntgensyn!!!


Bara så att ni vet

Jag skrattar så att hela magen hoppar

Jag tror nästan att jag trillar av stolen!


Åh jisses, nää dra mig baklänges!
gick det inte en man förbi ute på vägen, med osedvanligt liten penis!!
:-)

Kommentarer
Postat av: John

With great power comes great responsibility.

2008-12-15 @ 16:25:25
Postat av: Mamalou

Jaaa, visst är det härligt :-)

2008-12-15 @ 23:01:20
Postat av: Ella

hahaha.

2008-12-16 @ 01:34:34
URL: http://jagskaingetha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0