morgonstund?

mina morgnar har blivit väldigt sena den senaste tiden..
kl 10 är väl snarare förmiddag?
till mitt försvar vill jag dock här anföra
att jag var redan uppstigen ur min sköna bädd redan lite efter 9 :-)

Fast nu kom jag på att jag behöver inte försvara mig
Ingen har anklagat mig för ett endaste någe
jag är lika oskyldig som jag alltid har varit!

ååå va skönt det kändes att få höra det av mig
Tack
tack det var vänligt

Denna lugna och fridfulla morgon ska jag ha det fint

Sätta i nya ljus
det är ljus överallt
särskilt i änglarummet
dricka te, äta frukost
väcka min mamma och ge henne morgonmedicinen (ja Du fattar, vi är alla lite ur led i dygnsrytmen)
sjunga meditera
välkomna Salagram-stenarna
känna av deras energi
betala några Tradera-gudrun-sjödén-kläder
förbereda, plocka fram och sånt
duscha
tända i pannan
tända ljus
spraya med Aura-Soma

ungefär det + lite till ska jag syssla med de närmaste timmarna
fast kanske inte i den ordningen

Kanske göra allt baklänges?

Kommentarer
Postat av: Ella

Du är utmanad!

2008-12-16 @ 01:34:48
URL: http://jagskaingetha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0