ska jag ta med det där med min röntgensyn.. ?

inser att det är ju en väsentlig info
som jag utelämnat i min utmaming, 7 saker om mig själv..
Att jag på avstånd kan se mäns penisstorlek 
är naturligtvis både avundsvärt och lockande
annars har denna min röntgensyn mest inneburit att jag kunnat se rakt in i människors själar. Det har skrämt många människor, män inte minst.

Tänk om de då hade förstått att det var inte nog med det, jag kunde även avslöja beydligt intimare detaljer än så..
hur rädda skulle de då ha varit?

Hahaha

jaja John, jag vet att med kunskap följer ansvar
fast man kan lika väl säga, med kunskap följer skratt och lätthet
inte sant

fnittrar förtjust ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0