Vi tre av De Nio

Efter att ha sett de andra sex i "De Nio" rusa omkring med kameran i absolut högsta hugg,
hela tiden fotandes sig själva, härifrån, därifrån,
med den minen och den minen
och det uttrycket,
ville vi också prova på.
Sagt och gjort, vi trängde ihop oss allt vi kunde
så att vi skulle komma med alla tre på samma bild..
himla kul hade vi, fnittrade och lekte

och så här såg vi ut, just då, i det ögonblicket

första försöket att plåta oss alla. Malou kommer inte riktigt med..

jaa tittut, där fick jag nästan plats.
Åh vad vi är glada. härligt
äsch, vi provar igen
ett nytt försök.




Jamen vad överglad jag ser ut då. Anneli är igång nu också.
Nämen Ewa, hur hamnade Du så där, avklippt mitt i ansiktet?
En gång till då



jaa här ser vi lite mindre entusiastiska ut.. hade vi tröttnat lite? eller så togs bilden just som vi höll på att ta ny pigg sats?! Kolla in Ewa viiiiiiiiita tänder!!!
Annat än mina gulnade..

det har sin förklaring
de vita menar jag

och de gula också
naturligtvis

Nää, nu tar vi en bild på De Nio
där vi stolta och glada står framför vår fantastiskt vackra båt
som snart ska föra oss fram på the Backwaters under ett stilla, fridfullt och underbart dygn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0