Midems morgonstund

Nu har jag äntligen kommit fram till att en blogg får räcka. Har hittills skiljt det privata från det musikaliska.. vilket egentligen är fullständigt omöjligt, de hakar i varann och går omlott och det ena leder till det andra och växlar fram och tillbaka i samma händelse.. och hur ska den händelsen då beskrivas????

Så denna blir min enda

Nu är bara frågan hur jag får över mina inlägg från musikbloggen till den här.. hmmmmmmmmmm

Kanske blir det bara att börja på en ny och  halvren kula och släppa det jag skrivit på musikbloggen.

Om det är någon som vet, så hojta till med tips

Idag är det Midem den tredje dagens morgon. Det är gråmulet, men ser ut att kunna spricka upp framåt dagen. Inga sandaler idag. Tänk att det var varit som en svensk försommar, med en mild sol som lyst så fösiktigt och löftesrikt över oss alla. Och gjorde det möjligt att sitta ute och dricka en god kopp kaffe.

Idag har jag 3 möten, tätt efter varann. Men det första är först kl 15
Ett bolag i Österrike, prata licensiering av Plejadsviten
Ett bolag i Kina om licensiering
sedan ett spännande möte med en japansk artist, Irma, där vi ska utbyta idéer, tankar och förslag.
Kan bli hur spännande som helst.

Och så allmänt vimsa runt, glida omkring och hänga i svenskmontern, snacka med delegaterna där.
Igår dök plötsligt Harpo upp, som jag inte sett på åtskilliga år. Greta och jag körade på några av hans monsterhits på den tiden. Vi snackade lite och det var kul att se honom igen.

Min nya kompis Peter, som det känns som om jag har känt i evighet, har nu tappat sin mobil ner i havet, blivit av med sin Midemväska och den viktiga Midem-katalogen med alla deltagarnas kontaktinfo och igår glömde han sin kavaj inlåst i monterns materialrum. Vi skrattade åt detta och det mönster som utvecklat sig de senaste dagarna. Och han envisades med att påstå att sånt här brukar verkligen inte hända honom. Jag undrar jag :-D.
Och så jag undrar nyfiket, vad händer härnäst??
Är det skorna nästa gång? Eller kanske brallorna hahahaha ;-)
Håll fast Peter, för nu går det undan. 

Häpp, den "lilla frukosten" närmar sig och den är vare sig hälsosam eller så mycket frukost. Men den är här på hotellet, jag ska bara klä på mig och ta hissen ner. bekvämt inte sant...? jag äter valda delar och mår underbart.

Sen blir det meditation och några rundor med EFT.
Hur bra får man ha det egentligen?

Hur bra som helst (ifall Du undrar menar jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0