Hela mig med sång

Nu har jag helat mig själv med sång 2 gånger
Det känns fantastiskt, ja mer än fantastiskt.
Jag har alltid djupt inom mig vetat att jag kan hela med min röst.
Men kunskapen har så att säga varit mer teoretisk.
Jag har inte haft en aning om hur jag skulle gå tillväga, för att rikta kraften.. hur..

(Och vad händer egentligen när jag sjunger fritt?
Jag vet inte, jag bara gör det.
Vad som händer vet jag inget om.
Effekterna har inte varit mätbara.)


Från David och på Hawaii fick jag nya infallsvinklar och verktyg
för att rikta min intention och fokus
Och tänk så märkligt det är,
plötsligt så vet jag det jag alldeles innan inte trodde mig ha en aning om,
plötsligt blir jag påmind om övningar som jag praktiserat tidigare,
men som fallit i glömska.
Och som nu visar sig vara såååå bra!
Vägar visar sig på nytt.
De tre storheterna; Fokus, Intention och Åkallan.
Jag öppnar mig som en blomma för kraften och låter den vibrera i mig.
Det är himmelskt, en gåva att få vara med om det som sker.

Nu blir det praktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0