En Underbar dag

Det är ett fantastiskt vackert väder idag, Solen skiner, fåglarna kvittrar lyckligt,
eller ska jag kanske hellre säga.. att deras drillande gör mig lycklig inuti..
Vattnet har små krusningar och det glittrar och skickar solkatter. Fisken hoppar då och då och gör ringar på vattnet.
Hästarna står och hänger vid utestallet, hunden snosar runt i buskarna, katten ligger som vanligt med magen i vädret och svalkar sig fridfullt.
Min dotter har just gått upp, jag har precis löst frågan om vad som utlöst jordfelsbrytaren och samtidigt fått igång elaggregatet till hemhagen.
Nu väntar en härlig smoothie, goda mackor och en underbar dag.
Idag ska jag packa och tvätta och fixa sånt som behöver ordnas inför Hawaii-resan

Detta är Malous nyheter, nyheter som gör mig glad och inspirerad och lycklig i livet.

Ha en underbar dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0