Hawaii

Jag ar framme pa Hawaii
26 timmar tog det allt som allt.
Och ingen businessklass hade jag heller, fast det stod sa i min itiniary fran borjan. Typiskt! :-/ Och deras stolar som sag saaa mycket skonare ut an min. Naval, jag klarade det, fast det vanstra knaet blev alldeles uppsvullet av allt stillasittande.

Jag ar pa ett lagom varmt stalle, har ett fantastiskt rum med en jatteskon sang pa ett enooooormt stort hotell. Har kan man verkligen ga vilse, om man har lust till det.

Jag har sovit, jag har varit pa en frukostbuffe som visserligen kostar 26$, men som ocksa hade allt. Ungefar som pa ett av hotellen i Burma, med mat fran olika varldsdelar pa olika bord. Sedan badade jag i poolen, medan hula hula-kvinnorna dansade och en man spelade pa en pytteliten gitarr och sjong olika sanger, alla i samma tempo och med samma svang.

Nu har jag spenderat  over 4 timmar pa hotellets business-center = internet.
* Jag har skrivit svar till det kinesiska bolaget
*  kommentarer till varje HOYA-sang, eftersom det koreanska bolaget tanker gora en booklet och vill ha lite material till den. Det har jag nu gjort, men jisses vilken tid det tog.. det kommer ju att tryckas, sa det gar inte att komma om nan vecka och sag, horru jag vill andra lite.. hihi :-) naa da ar det for sent. Sa man far allt ha tungan ratt i mun, vaga orden och tanka sig for lite.
Jag har naturligtvis ocksa svarat pa lite mail
och nu skriver jag i bloggen. Sa mycket jag kan och har tillgang till internet, tanker jag skriva i bloggen och beratta om resan och mina upplevelser.

Jag ska ge mig ut och kopa en natkontakt till min USB-sladd. Sa att jag kan ladda min M-audio. Jag trodde faktiskt att jag hade kopt en san pa flyget. Jag var valdigt trott och kollade inte att jag fick det jag ville kopa, jag bara tackade och betalade. Som Du forstar sa fick jag en vanlig omkopplare for olika natuttag. Ingen USB-ingang dar inte.. Men strunt samma, jag fixar det ikvall eller imorgon.

Nu ska jag ga och ta ett dopp till, vattencykla satter fart pa cirkulationen i benen, minskar svullnaden och ger knana nytt liv.

Allt ar val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0