Hemma - 2 dygn att återhämta mig

Hemma igen..urlakad men glad
trött och uppochner i kroppen.
Det är natt säger kroppen när jag stiger upp
Det är morgon säger kroppen när jag går till sängs.
Den blir helt snurrig
och jag med.

Kom hem i måndags
skulle bara vila sa jag, om både tisdag och onsdag
men sen hade Matilda en Body Talk tid i Uppsala på tisdagen
jag hade Aroma behandling på kvällen, somnade på britsen.
och kl 21 samtal med David, min coach
Trött så jag var alldeles borta. Stapplade i säng

Vaknade på onsdag i gryningen, huvudet kokar så inåt helsike!
och kräks
å nej, tänkte jag, sånt tar ett helt dygn innan jag är på fötterna igen.
(jag brukar kräkas oavbrutet och mår fruktansvärt illa. Illamåendet brukar klinga av på kvällen..)

Jag ansträngde mig, det är så himla svårt att fokusera i dessa ögonblick,
men jag ansträngde mig
På'n igen, om och om igen.
Även om jag inte förmådde hålla fokus mer än några sekunder, så startade jag om på nytt.
Använde både Ho´oponopono , en underbar hawaiiansk healingmetod som är mycket effektiv
och Sedona Method ( en releasemetod, att acceptera, välkomna och sedan släppa känslan, rädslan, motståndet.. etc) som funkar jättebra för mig.

Efter 2 rusningar till toaletten
somnade jag som en klubbad säl och sov i 4,5 timme
Vaknade, lite skör, men anfallet var borta.

Det funkar alltså.
It's all in the mind.
Detta är ett emotionellt problem,
som tar sig fysiska uttryck.

Allt är emotionellt, man tror att det ofriska sitter i kroppen
men det är bara ett uttryck för en inre obalans
allt kommer från det undermedvetna

Det är där jobbet ska göras, rensa och vädra ut, gör plats.
Och nu finns det flera fantastiska metoder tillgängliga för att åstadkomma just det.

Jag är så glad att jag lever i denna tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0