Honolulu dag 2

Sa ar det dag 2 pa Hawaii..
Vaknade 05.00 imorse och kunde inte somna om, min kropp är alldeles radvill, vilken tid äääääär det egentligen??
Hawaiitid är 12 timmar efter Sverigetid, sa jag sover da jag brukar vara vaken och tvärtom. Det är klart att kroppen blir uppochner da.. Kära kropp, vad sägs om lite eftermiddagsvila idag, blir Du lugnare och gladare da..?
Internetandet igar kostade mig 136$..
Kanske ska jag vara lite snabbare idag..? Forsoka duger..

Igar kväll var jag pa en sushirestaurant som ligger inom hotellet. Och där hade de sushirullar jag aldrig sett maken till. Det var sa gott, sa gott sa gott, en halv orgasm allra minst. Ljungan, släng dig i väggen.
Jag at 2 rullar, rainbow roll och en tempuravariant. Bortsett fran att de var sa vackra att bara titta pa, var de en kombinatin av nytänkande och samtidigt traditionell sushi. WOAW!! säger jag bara.
Efterat rullade jag ut fran stället, totalt bombad, och fick sätta mig och vila lite innan jag kunde ga till rummet och langsamt avsluta dagen.

Hade svart att coola ner huvudet, sa jag sammankallade healingkraften pa ett mycket enkelt sätt. Jag tänkte bara "Healing!!" och sa strommade energin genom mina händer in i huvudet tills dess att det blev lugnt därinne. Forsokte gora samma sak med urinblasan som är fullkomligt overspänd, overaktiv och vild. Men jag har inte samma omedelbara framgang med den.. ännu.

Idag ska jag aka till ett kopcenter och skaffa en USB-nätsladd till min M-Audio.
Och idag kommer min rumskompis fran Schweiz.
Jag pendlar mellan att hon är nagot slags urtidsmonster som kommer att gora rummet till en otrivsam plats, till att vi genast kommer himla bra overens och trivs med varandra.

Utmärkt läge att releasa dessa känslor, sa det pysslar jag ocksa med. Onodigt att ta ut nagot i forskott, jag lever pa och har det bra, sa far tiden utvisa hur det blir när vi mots.

Och sa ska jag naturligtvis bada ocksa. Att ägna mig at vattencykling har hittills inte medfort sa stor forbättring av mitt knä som jag skulle vilja, men jag mar iaf bra av det.

Det är varmt här utan att vara hett, behaglig temperatur.
Jag har det himla bra idag ocksa

kram till er alla :-)

Kommentarer
Postat av: Ella

Älskar dig!

Låter som om du har dte bra, njut! Hoppas dte går bra med rumskompisen!

Puss

2008-06-07 @ 10:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0