Efter Nyhetsmorgon

Inget svårt att gå upp 02.30 en natt, inte svårt att göra sound och bildcheck före 05.00.
Det svåra var att vänta i 3½ timme innan det var dags att sjunga Happy Feet Song live. i ca 3 3/4 minut. Sen var det avklarat. Någon intervju hanns inte med. Kinas agerande i Tibet och en ev. OS-bojkott tog hela samtalsutrymmet i TV4. Så tight är programtiden.

Så stapplade jag hemåt, öm i hela den trötta kroppen och försökte hålla mig vaken. Vid 13-tiden låg jag i min säng och var som i dvala tills kvällen kom och det var dags för middag, Matilda hade kommit till Stockholm för antagningsprov på Sthlms Estetiska Gymn. morgonen därpå. Uppe ett par timmar och sen stapplade jag i säng.
Sov nästan innan jag nuddade kudden..

Matilda sa att hon pratat med mig, men det har jag inget minne av..
Sov som en stock, ovaggad.
Ovanlig upplevelse för mig som är så himla lättväckt annars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0