SångHealing på gång..

Det öppnar sig för mig med SångHealingen.


Fast fortfarande har jag absolut ingen aning om VAD jag gör,


vad det har för EFFEKT


vad som FUNGERAR och varför


och PÅ VILKET SÄTT.


Men, konstigt nog, så har jag börjat vänja mig vid det. Och inte nog med det, börjat gilla det också.

Jovisst, jag följer mina ingivelser, När jag får en ingivelse att sjunga högt, så gör jag det, när kroppen börjar röra sig, så hänger jag med, följer tonernas vindlande gångar i alla register.


Men, om jag trodde att jag skulle förstå det bättre efter en tid. Kunna förmedla dessa kunskaper till andra som frågar såna frågor som "Vad gör Du när Du SångHealar?" så har jag helt missbedömt alltihop.


Jag fattar inte alls, jag har ingen koll, jag bara sjunger det som kommer för mig, på det sätt det kommer för mig, i den takt det kommer för mig.


Och nu börjar jag inse storheten och friheten i det. Jag ser vilken enorm gåva jag har fått. WOAW!  Det är så befriande.

Även om mitt intellekt flippar ut
(och det blir som tokigt för det VILL FÖRSTÅ!! Och här finns inget att hålla sig i)smiley


Men för mitt hjärta och min själ är det underbart


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad häftigt Malou. Även fast du inte har någon aning om vad du gör så får du gärna guida mig igenom ett försök någon gång om du skulle vilja.



Jag mediterar mer regelbundet nu, visste du det? Det är härligt. Varje gång blir det kortare emellan regelbundenhetsgångerna, det är en skön väg även om jag stapplar mig fram än så länge. :)



Kramar Linda

2008-10-07 @ 05:42:57
URL: http://niskalainen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, jo copy paste funkar bra även i landet långt bort :)



Vad tråkigt att höra om Ariadis föl, så oerhört sorgligt.



Kramar i massor

Linda

2008-10-13 @ 21:59:39
URL: http://niskalainen.blogg.se/
Postat av: Malou

Visst, absolut, härligt, gärna :-)

Kanske tar vi oss ett gudomligt tillfälle att sjunga högt och fritt och utan kontroll

när vi är i Indien?



Meditera YEAH!!!

Stappla på Du bara, det är mest intellektet som bråkar, men inuti sjunger änglarna högt och jublande.



kram Malou

2008-10-15 @ 13:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0