Den lilla jäkeln vill inte fungera! :-(

Alltså..
jag har en Iomega portabel hårddisk som jag aldrig fått att fungera.
Den ser bra ut, den lyser när jag sätter i nätkabeln
men när jag ansluter den till PC:n, så.. nada.. inget händer
Tänkte.. jamen med macen går det nog hur lätt som helst
jo tjena
dött lopp
kvittrar inte längre
gått runt hörnan
trillat av pinn
is no more

fattar Du, eller ska jag kissa på soffan också..? :-)

Emellanåt, såsom nu, får jag ändå för mig att gå en dust med den envisa rackaren!
Just nu har jag laddat ner det lilla behändiga programmet Driver Detective, för att se om drivrutiner kolliderar,
någon slags lösning till VARFÖR DEN INTE FUNKAR!!!
eller förresten, strunt i det! Jag struntar fullständigt i VARFÖR den inte fungerar,
det är ju helt ointressant
Jag vill bara få igång den, FÅ DEN ATT FUNKA!

Den här lilla detektiven har fått problem redan i första läget.. att bestämma vad för slags dator jag har

det här bådar inte gott.. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0