STOPP I AVLOPPET... IGEN!!!

Ska jag skratta eller gråta?

Eftersom jag nu presenterar mig själv ett val,
och det som hänt redan har hänt
och inte kan göras o-hänt genom hur jag reagerar på det
även om jag gråter aldrig så mycket
så förändrar det inte ett dugg
jag har fortfarande stopp i avloppet och översvämning på golvet i både grovkök och badrum

så eftersom det inte kommer att ändras av hur jag känner mig

så väljer jag att skratta

hahahaha
hohohoho
hihi
hihihihihi
hahahaha
:-)
;-)
:-D

sådär det känns redan bättre

nu till en glad nyhet (men som kanske i sig orsakade översvämningen?)
jag har äntligen en fungerande tvättmaskin
efter.. jaa vad är det..? ett halvår eller så, så står det en ny, fungerande tvättmaskin i mitt badrum
jag behöver inte längre gå in till min mammas hus och tvätta.
fast just nu kan jag inte tvätta
det är stopp
det rinner inte ut, utan in
in i det nystädade huset
lukten minns jag, känner igen den från åtskilliga månader tidigare.

japp allt går igen
även stoppet tydligen


hahahaha
hihihi
hohohoho
:-)
;-)
:-D
tjohooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0