Tisdag i Stockholm

börjar fint, lugnt, uppmjukning med stretch
"vilken dag är det idag?" "Vad heter jag?" toalett och dusch
mail, hit och mail dit. kommentera Ellas blogg
pumpar upp med fniss och skratt
joggar igång lite lätt, mest uppvärmningen än så länge.. med Qi Gong och frukost
innan farten ökar med dator-fix och beställning hemma hos min mamma
andhämtning på något fik eller blir det Londoner igen, som Gunvor gillar?
sedan öser vi på igen med bio
någon kickande film som ökar livskänslan
takten ökar, kanske något ryck,
se där, sedär, aha där är skrivaren, INSTALLERA skrivarens scanner, JAAA :-)
Nu är jag uppe i maxfart och är redo för spurten!!!!
och spurten tas helst hemma i sängen
läsande en god bok och lyssna på musik

Vilken dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda aka din dotter

svara när jag ringer mammi! :(

2009-02-12 @ 21:46:31
URL: http://jagvaklen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0