Avslutande timmar på Midem

Jag träffade alltså Jury och Kirk. Kirk fick de andra 2 albumen och vi pratade lite till.

Jury tyckte att hans Midem gått bra. Han hade sökt efter några att jobba med och funnit 2, vilket han tyckte var precis lagom. En var Kirk och den andra var...........

ja just det!
.
.
.
Yours truly
.
.
.
Bollen börjar rulla ;-)

Efter mötet med BFM, så gick jag ut och åt en omelett (inte på långa vägar lika god, som den jag åt när jag anlände till Cannes för några dagar sedan, men helt okej.) drack lite kaffe (au lait?)

Sen tillbaka till Svenskmontern för att packa ihop foldrar, samplers, CD-skivor och visitkort som ska åka med ExMS-lastbilen hem till Sverige.

På vägen dit möter jag Rod, skivbolagskille från USA, som Stefan och jag hade möte med för några dagar sen.
Han överröste mig med beröm, var helt lyrisk över musiken, stämningen, min sångröst ..
"Det här är så braaa, det måste bara komma ut i USA!!" 
Min blygsamhet förbjuder mig (och var kom den från nu helt plötsligt.. hehe ;-)
att återge allt han sa, låt oss stanna vid att han var oerhört positiv.

Woaw :-)
jag blev rörd. nästan tårögd.
Överväldigad
fylld,
tacksam,
inspirerad,

allt på samma gång.
.
.
Och jag säger

vilken bra avslutning på ett jättebra Midem för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0