Ett möte senare...

jahapp
detta är Midem
jag har haft 3 inbokade och bra möten idag
+ ett som hände av sig själv
och så har jag pratat lite efteråt med Stefan
han har tid imorgon för middag med förläggaren
på en liten bistro som jag faktiskt varit på och ätit (hur stor chans rent procentuellt är det att jag skulle ha varit där tidigare.. jag bara frågar. 0,05 % kanske?

Det tredje mötet var lika intressant det, fastän kanske inte lika omtumlande.
Det USA-bolaget letar efter material såsom mitt. Roligt att han, fastän han inte hade hört musiken sa (liksom Gunakar på Silenzio sa förra året) sa att om musiken är lika tilltalande som de vackra omslagen så skulle den vara mycket intressant för deras bolag. En box kan vara väldigt intressant för deras marknad, om den släpps i september (julhandeln mao)

Har visat box-omslaget för såväl Silenzio som Stefan och båda är helt ense, den signalerar en annan slags musik. Den ger en känsla av instrumental spacig musik, inte vokal, långt ifrån där min musik är, på jorden, fylld av jordens energi. Det där tål att tänka på, jag har en gnagning i ryggen vad gäller boxen, det brukar innebära att något inte är rätt. Den där känslan säger mig inte vad det är som inte stämmer, den bara signalerar "hallå hallå!!", det här bör jag titta närmare på.
Och nu börjar andra formulera det åt mig, eller åtminstone peka på att av olika skäl är inte omslaget tilltalande eller uttrycker i bild det min musik förmedlar..?

Vad tycker Du själv?  Vad slags musik finns inuti det här omslaget?

Så här ser själva boxen ut till The Pleiadian Suite

Sådär,
nu har jag kollat mailen
druckit en besk öl, som de bjuder på här i svenskmontern från kl 17
snart lite packning av foldrar
och sen lämna denna lokal
ut och äta middag
hem och läsa och lyssna på Andy Dooley kanske?

Det är en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0