Förberedelser och lämnad Alice

Så är det i full gång.

Nu måste jag skärpa mig lite
sluta leka med datorn
in med sista tvätten i torkskåpet
plocka fram allt som ska packas ner
packa packa packa
in med musik och lyssnings mp3 or i macbooken
printa ut listan med mina Midem-möten
och bolag som verkar intressanta

Imorgon åker jag i ottan
Pierre hämtar mig (ååh det är härligt att bli hämtad, skjutsad och avlämnad :-)
första mötet med Stefan är i festivalpalatset före middag
förbereda materialet i Svenskmontern

sedan är det galej på kvällen
Kanske går jag dit, kanske, kanske inte ( som Jill brukade säga)
eller så äter jag middag i lugn och ro och har en lugn kväll på hotellrummet.
Det blir intensiva dagar
Alkohol, rökiga lokaler och cocktail-snack är inte optimal uppladdning för det
eller
så är det just det det är!
Vem vet?

vi får se, kanske kanske inte.. som sagt

Nu, iväg
och igång
och kör på

Hej hå hej hå
tjoflöjt

Och Alice är på hundpensionatet och får leka med deras flat Freddie
Kommer snart tillbaka Alicen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0