helande sång.. det funkar :-)

vaknade med het huvudvärk
- vet vad det brukade leda till, kräkningar i timmar och åter timmar
utslagen i ett dygn,
det känns som om jag ska dö
och jag försöker bara uthärda.
Ingenting hjälper, det är bara att låta tiden ha sin gång -
sov ett par timmar till

huvudvärken var oförändrad

Jag började sjunga mjuka toner, som vibrerade i huvudet
det känns som tonerna de rör om inuti
skapar en ny energi
sätter igång flödet där det har stannat av
jag sjöng en stund till jag kände lättnad
jag frågade vad huvudvärken ville berätta för mig
fick svaret att jag ska prioritera meditation och sång
före allt annat jag brukar göra först.. det inre arbetet
Jag sa OK, jag förstår

sedan vände jag mig om och vilade en timme till

huvudvärken hade klingat av det mesta
jag kunde gå upp och ta en promenad med Alice
meditera
sjunga

Varje gång jag sjunger bort huvudvärken blir jag lika överraskad och förundrad
Woaw, DET FUNKAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0