Hemma igen

Hemma i snömodd och halka
fast det kan vara rätt skönt det också.

Det blev en förlängd hemresa, jag missade flygbussen och tog en taxi till flygplatsen (70 euro..)
bara för att finna att flyget var 2 timmmar försenat.

Lång fika blev det.

I övrigt gick allt bra
det var gott om utrymme, jag ägde hela raden där jag satt, i båda planen
bökade med suduko, som var grinigt svårlöst

Om Suduko kan jag säga, att de ska vara kluriga, men på ett lagomt sätt.
Man ska inte sitta över enhalvtimme och gå igenom alla tänkbara möjligheter, utan att finna en enda öppning
lägga ifrån sig det och göra nåt annat
och så på den igen, lika länge allra minst
och det är lika förbaskat tvärstopp då också
näää, då ruttnar jag, som Lasse på Nilento brukar säga på sin goa och varma göteborgska

Så är man hemma igen
Midem kom och Midem gick

Alice ligger lugnt och sover
(hon bet sönder sin dyna igår, när hon tröttnat på att vara på hundpanget, så nu har hon bara en fäll att ligga på.)

Jag ska skriva en att-göra-lista för imorgon
och naprapatbehandlas av Patrick på fm

Sen blir det uppvaktning av 60-åringen Stefan Brolin!! YEAH YEAH!

Ännu en dag i mitt liv vandrar vidare in i ändlösheten
Tack för att Du kom
och lycka till på den oändliga färden
Ha ett underbart Liv, kära dag

Nattinatti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0