Jag kan allt förhandla jag :-)

och nu är jag sååååå nöjd med mig själv
Pottlock
975 kr per lock tillbaka
för att hörnen hade för stort radiusmått

Vet Du inte vad det är?

Var inte ledsen för det Du
det är många som inte har en aning om vad det är för nåt
Radiusmått?

Och de överlever allihop ändå
Många gör det dessutom på ett alldeles förträffligt och strålande sätt

hihi :-)

eller var det pottan som Du inte hade en aning om vad det är för nåt?

Var god läs raderna 6-10 en gång till
Jag tror att vi med tillförsikt kan slå fast
att de gäller även i detta märkliga och ovanliga fall

Jaaaaadå
japp
YES
Tjipp

Kommentarer
Postat av: MamaLou

nämen åh va kul att jag skriver en kommentar till mig själv!

Precis vad jag längtat efter hela senaste timmen.



Bra jobbat Malou

Du är en riktig hejare Du

Det är det jag alltid har sagt



och nu är det sagt

Åh va sköööönt



häppsi däppsi

2009-01-16 @ 16:51:04
URL: http://mamalou.blogg.se/
Postat av: Ella

Hahaha!

Skriver du kommentarer till dig själv?

När du borde packa inför Midem?



Bra gjort - kron hjort.



Såg du att jag har hittat mormors nycklar?

Sweeet.

2009-01-16 @ 17:23:57
URL: http://jagskaingetha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och förreste, bra förhandlat!

Du är allt bra duktig du!

2009-01-16 @ 17:24:20
Postat av: Linda

Du är ju grym på att skriva kommentarer malou! Både på din egen blogg och andras :)



Vilket otroligt förvirrande inlägg även för mig som vet vad ett pottlock är. Men skönt att läsa, befriande liksom.



Ha det underbart på Midem!

2009-01-16 @ 19:39:00
URL: http://niskalainen.blogg.se/
Postat av: Malou

Nämen hallå,



hur tydlig måste jag vara?



Okej,

Linda this is just for you



Jag har beställt nya pottlock, specialbeställda per mått, för att tillverkas i Kina. Jenny o Hreggi, Lennart och Lotte hängde på. 4 lock allt som allt.



Måttet på hörnen, radiusmåttet, som säger hur rundad hörnan ska vara var på 8 cm. Dvs en avrundad hörna.

Locken kom hem, radiusmåttet var på 25 cm, en enorm skillnad. Här hörnan helt borta, ersatt av en stor rundning.



Och nu täcker inte locket hela pottan.

Baljan i sig är täckt men alltså inte hela hörnet på baljan.



Så, efter ett antal samtal, som inte ledde till något, och Jenny och Hreggi samt Lotte redan lagt på sina lock, gjorde jag denna dag upp med leverantören att vi behåller locken men får i princip 1000 kr tillbaka på varje lock.



ÄR DET TYDLIGT NOG FÖR DIG LINDA?? ;-)



Love you too

Du är världens bästa Linda, alla kategorier

2009-01-18 @ 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0