Jahapp så var vi igång igen..

Detär dag 2, efter dusch, qi gong, meditation, songhealing och frukost.

Och nu, efter första mötet

Med Pilung Han, Music Compass
+ hans nya medarbetare som har hand om marknadsföringen.

Jag hade jäktat dit, för idag var jag sen
i starten
( av någon outgrundlig anledning. Eller som Anneli brukar säga, jag var sen på grund av anledning. Fiffig förklaring inte sant..hihi :-) Jamen du är väl alltid sen, kanske Du säger. Tja säger jag, ofta sen, men inte alltid kära Du ;-)..
Hur som helst, jag var i tid denna gång)

men de var sena, försenade från ett annat möte
Så är det ofta på Midem, när de bokar in för tight.
Vissa har kvarts-möten, himmel och pannkaka.
Andra bokar in halvtimmar och så ser hela deras dag ut. pang pang pang..

Jag har ett mera luftigt schema och ett mer fridfullt och långsamt förhållande till mötesbokningar, japp så e're

Åh vad jag gillar Pilung, jag fick samma varma känsla som förra året, då jag mötte honom för första gången.
Han berättade att de bara släppt HOYA
ingen marknadsföring är gjord ännu

de inväntar att något av filmbolagen ska hitta ett lämpligt objekt att använda någon avmina sånger till. Då ska de dra igång med annonser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0