Midem 1:a dagen halvvägs

Jag har just avslutat ett långt möte, mycket intressant.
Och han vill gärna äta middag med mig och Stefan imorgonm vi får se om Stefan kan..

Han berättade om sin bakgrund, vilken resa han har gjort, woaw!!
Sedan berättade jag om min och när jag berättade om mina gospelår, så blev han även mycket nyfiken på mina gospelsånger (är det inte märkligt hur allt tvinnar ihop sig och händer parallellt?)
Så jag lovade att sända honom gospelmaterialet när jag kom hem, han har karibiska artister som söker gospelsånger, vilka annorlunda och spännande versioner skulle inte det kunna bli YEAH hihi.. :-)

När man har tid att vara öppen för det oväntade, så verkar det liksom hända.
Skulle tro att det måste hända, en naturlag av något slag.

Efter dagens och Midems första möte med Gunakar på Silenzio (himla härligt att träffa honom! Vi talade om hur det gått med HOYA-releasen och när de har tänkt släppa nästa album: OMINE mm) så hade jag en timme till nästa möte. Äsch jag går och köper en macka och lite kaffe tänkte jag i fiket här.

Sagt och gjort.. men jisses det finns inget bord ledigt.

Hmm.. jag står och väntar ett tag.

Snart går någon.

Och mycket riktigt gjorde de det. Men det var bara den ena som gick, den andra satt kvar. Jag tittar mig runt.. och väntar. Då vinkar han som sitter själv nu vid bordet, Du kan sitta här.
Och jag gick och satte mig.

Vad gör Du för något frågade han och så började vårt samtal. Han är förläggare i Nordamerika och jobbar mycket med att placera musik i film..
Jaha, men då skulle Du kanske vara intresserad av min musik? sa jag, Javisst är jag det sa han och så överlämnade jag min sampler. Jag skickar gärna alla 3 albumen till Dig. Vi talade en del, han berättade om sin long ago-flickvän från Göteborg och hennes märkliga familj (se det var en riktig historia det!!) Kul möte och jag fick en bra känsla.

De oväntade mötena är spännande och jag tycker att de känns så braaaaa,
när jag låter flödet leda och föra mig dit jag ska..

Nu ska jag snart ha ett möte med ett annat bolag från USA. Det är mycket USA just nu.

Mår jag bra? Jaaadå jaaaaaaadå japp, just det
tjolavippen, Häpp och allt sånt
JUST FINE :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0