Midem - 4e och sista dagen

Så har vi kommit hit
Det här är Midems sista dag
Jag är trött idag
det här med att ta ett glas vin (= 1 till max 11/2 glas) är förödande för min energi
Jag blir bombad direkt
och dan därpå är jag energifattig
(känner Du det likadant?)

Idag ville jag inte alls göra mindful movements
nu stannade jag upp
slutade försöka tala mig till rätta
(jag var ju inte särskilt framgångsrik iaf, varken denna gång eller alla gånger dessförrinnan. Det händer att jag lyckas övertala mig själv, eller få mig att INSE hur bra det är om jag gör det eller det eller det.. men SNÄLLA MALOU, nog måste Du väl förstå det?!!.. Det är SÅ BRA FÖR DIG! och jag kanske tom försöker mig på en liten blink blink..
men det är verkligen ingen hög Succé-procentsats)

så jag satte mig med motståndet
och accepterade det, tillät det och välkomnade det
Sedan sjöng jag en stund och mediterade ganska länge
betydligt längre än vanligt
vilket kändes bra


Nä, jag gjorde inga mindful movements nu på morgonen
men det känns fint ändå

Så, nu är jag i Svenskmontern, det är betydligt lugnare idag, många åker hem idag. en hel del åkte redan igår..

så här sitter jag, Jury skulle komma förbi med Kirk Brown, som Du beskåda längre ner, för att jag skulle ge Kirk OMINE och AMAONA.

Sedan är det möte med det amerikanska onlineföretaget som även gör marketing.

Sen är det bara att packa ihop och avsluta dagen på ett tillfredsställande sätt.

Ella smsade och frågade.. vad ska vi ge Stefan i 60-årspresent (ifall Du läser det här Stefan, var inte orolig, Du kan lugnt läsa vidare, jag kommer inte att avslöja något),
min tanke är att en person som Stefan har allt han kan någonsin önska sig materiellt sett. Och har han det inte nu, så kan skaffa sig det närhelst han vill. Alltså, till Stefan ska man ge något som går utanför alla hans gränser, något han aldrig i sin vildaste fantasi skulle kunna föreställa sig.. Och nu Stefan, andas djupt... och andas ut..

Jag har en idé som uppfyller alla dessa aspekter
..
....
..

Litet avbrott, då jag samtalade med en av svenskdelegaterna och gav honom 2 ex av Omine, 1 till honom och en till hans syster som är healer på New Zealand.

Luften är bättre idag också, här inne i mässhallen

Jag känner att tröttheten klingar av
jag har det bra, mår fint

Vad kommer resten av dagen att bära med sig månntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0