Midem - viktiga tankar på hotellet

jag TROR att det är klart för idag.
Men vem kan egentligen veta något med säkerhet?

Jamen VAD kan hända då, undrar vän av ordning
som vill ha kontroll, ordning och reda
och veta lite om vad man kanske kan vänta sig..

tja.. I hissen ner börjar jag prata flytande holländska

på väg till middags-restauranten kan jag möta min älskade
som visar det sig, kommer från Bolka (hur ÄR det möjligt att vi har kunnat missa varandra under alla dessa år???)

i receptionen får jag minnesförlust och tror att jag kommer från Grekland, är gift med Stavros och har 14 barn och 26 barnbarn.

Uppe på mitt rum står en väska med ett fantastiskt vattenfall i och i det vattenfallet dansar små änglar och deras vingar avger ett underbart och lugnande surrande ljud.

Blommorna i den jättelika buketten i min hotellsvit på 28 rum, sjunger "Helan går" i olika tonarter, samtidigt och helt ur takt.

Jag sjunger bara dansbandsmusik, JAG ÄLSKAR DANSBANDSMUSIK!!

Mina tuttar byter färg var 30e sekund och just nu är de turkosa!

I min säng sover en drömfisk, som snarkar ganska så ljudligt, samtidigt som den viftar på stjärtfenan.

Jag tror att jag är man och börjar stöta på alla vackra kvinnor överallt.

Jag kommer inte ihåg vad jag heter, kör med Agneta för att det verkar vara ett trevligt namn, fast alla försöker övertyga mig om att jag minsann INTE heter det, utan Melon (för de kan inte heller läsa vad det står på mitt kreditkort..)

--------

Allt detta är möjligt,

men kanske inte så troligt

vissa saker skulle vara högst otroliga

men ingen kan veta något om det med säkerhet.


inte sant


.
.
.


Äsch jag tror att jag kanske ska vila min överhettade hjärna en stund
horisontell vila blir nog bäst

hahaha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0