nämen jisses!

Kära Spotify.
att stå och prata inför intresserade lyssnare i en stimmig mässhall
utan mikrofon
vad tänkte ni på?

suck

alla här jobbar med ljud
ingen tänkte på att den stackars presentatören inte kommer att höras i detta stimmande

jag gav upp, jag stod nästan längst fram och hörde bara delar av det han sa

så here I am again

Kanske göra något annat?

lite research kanske
och gå och lämna material
till bolag jag hittat i Midems databas.

Pilung ville ha en Omine platta till


Hmmmmmmmmmmmmmmm


Vill helst gå ut och få frisk luft
luften härinne

tja

ja

hur ska jag uttrycka det

lämnar lite i övrigt att önska kanske?

Äsch jag går igenom min lista
så känner jag mig duktig
härlig känsla att änna sig duktig, inte sant?
underbar är jag ju alltid iaf

Så,

duktiga Malou tar över ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0