Robert Li?

Robert Li på Echo Music är min subförläggare i Taiwan.
Han är här på Midem. Milda bananer!
Upptäckte det för en stund sedan.
Hoppas att vi kan ses, vi har ju bara mailat till varandra
och han har varken röst eller ansikte i min begreppsvärld.

ännu..

Nu är det Happy Hour i svenskmontern (och alla andra montrar också skulle jag tro) då man tar med sina gäster (läs, andra delegater) och bjuder på vin, öl, vodka juice och snacks. Allt på Swedish Export Music Swedens bekostnad.
Tack kära (eller ska det vara käre?) ExMS :-)

Har lämnat lite material hos några bolag på min lista.

Jag känner att det är dags för mig att gå hem

och förbereda mig lite = vila
inför mötet / middagen med Jury och Stefan ikväll

Hittills en lugn dag
intressantaste mötet blir ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0