sista kvällstankarnapå Midem dag 1

innan sängen äntligen får rå om mig.
vi längtar nämligen efter varann, sängen och jag.
Eller i varje fall jag efter sängen.

Jag har ätit en formidabel middag
ujujuj va gott det var.
Kunde jag dregla så skulle jag kanske göra det nu

Det har varit en fantastiskt bra dag
På kvällen ringde mig en kvinna och ville boka in ett möte på onsdag
japp japp sa jag bara
det ska bli mycket intressant
de jobbar med digital uppladdning
men kombinerar det med marknadsföring

Min musik finns på itunes
men vem finner den?
Bara den som vet att leta efter just mig
ingen annan

så detta bolag, USA-baserat, kan vara himla intressant för mig.
Det bolag jag hade sista mötet för dagen med, föreslog och ordnade med kontakt.
Det är så det blir i den bästa av världar :-)

Jag är nöjd med dagen
känner mig tillfreds
och glad

Imorgon är en ny och spännande dag.
Då ska jag bl a träffa Music Compass
och få höra om lanseringen av HOYA i Sydkorea
och få veta vad det är han vill diskutera med mig.

Jag ser fram emot det
Och att få veta mer om Spotify
och om itunes, vad de har på gång

Men allt det hör morgondagen till..

Säng säng säng
sova sova sova

säng kära säng
ooo säng
jag kommer nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0