Trött trött trött

simmig i blicken
mossa i hjärnan
sjögång mellan öronen
och en lätt susning på något odefinierbart ställe, kanske mellan cellerna?

det är jag idag

la mig 01
kunde inte sova
upp 04
lite lätt groggy
körde till Arlanda
Pierre var lika trött han
det var 15,5 grader minus i vargtimmen, vad säger Du om det då Linda, va va?
Väl framme i Cannes sken solen och det var väl en 15 grader varmt
- från det ena till det andra så att säga -
Jag satt och tog en latte och åt en delikat omelett i det milda solskenet

Sedan registrera sig och få sin badge, sin väska, årets katalog mm
plocka ihop en del av mitt presentationsmaterial så att det finns klart imorgon bitti.

jag längtar efter sängen, men först packa upp!

imorgon börjar Midem

natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0