Väderlekar och finanslösning

Jisses,
va kul det verkar vara i USA och då särskilt i Boston nu förtiden.
Där leker de så mycket att skolan måste stänga
den orkar inte mer,
den blir totalt utmattad
och måste vila sig ett tag
Då är det rejäla lektag vill jag lova!

Inga fis-tag som mer lagoma lekar här i Sverige
som tex vem som tar fisken först, utan att använda händerna
eller hur snabb en råtta kan vara i decimeterhögt ljummet vatten
omräknat i clllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll <--- kolla, det där gjorde min dator själv. Eller rättare sagt tangentbordet. WOAW!
Ujujuj, nu börjar apparaterna leka på eget bevåg
Det bådar gott
hej och hå
hej och hå

mata på mata på

MATA PÅ!!!!!

Det där med finanslösning la jag bara till för att vara lite märkvärdig
eller kanske mina fingrar bara slant
eller möjligtvis ansåg jag att rubriken skulle bli för kort med bara Väderlekar.
jag vet inte så noga
hur det är med den saken

kanske kan du fråga själv?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, japp! Så här kul har vi det! :) Men det kommer du väl ihåg, ni måste väl ha lekt lite väderlekar när du var här också?



Fast kanske inte lika fartfyllda... :)



Du vet vad som gäller:



Mata på mata på



MATA PÅ!!!!!

2009-01-29 @ 00:19:55
URL: http://niskalainen.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är så klok du. Tack, tack, tack!



när jag läste din kommentar så förstod jag ju, att det är så himla bra det här hur kroppen fungerar och att det är en tvåvägskommunikation. Hur många gånger bestämmer inte jag vad kroppen ska göra åt mig? Då är det inte mer än rätt att jag lyssnar på kroppen då och då.



Och du?



MATA PÅ!

2009-01-29 @ 23:35:16
URL: http://niskalainen.blogg.se/
Postat av: Mamalou

Jag tror att Du får mynta om begreppet då och då, till nu och nu.

Dvs varje dag, göra en avscanning och generalkoll. Och degradera den där maffioson som Du så vänligt alltför länge har givit gratis husrum i Ditt hjärnkontor och som nu härjar vilt med Dig.

Degradera den till lokalvårdare på sin höjd.

Det är max vad den klarar av.. om ens det



Äsch skicka iväg den på små lätta ärenden, som att räkna hur många träd det växer i Piteå, hur många snöflingor som föll igår, antal trappsteg i city och andra fullständigt meningslösa uppdrag :-)



haha ;-)

2009-02-02 @ 23:33:11
Postat av: Mamalou

Och förresten mata på

är ett lämpligt uppdrag

Låt den pipande klagolåten

mata på

uppför och nerför en trädstam

oavbrutet



eller åtminstone några timmar varje dag



Vore inte det härligt?!

2009-02-02 @ 23:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0