Mitt i mitt ur-sinne

Mitt ur-sinne finns i mitt inre rum
i mitt kärnhus
och när jag skulle djupdyka in i mitt ursinne
blev det inte alls som jag hade väntat mig..
jag hade väntat mig något våldsamt
en ohejdbar kraft
ett framvällande kraftfält
som kunde krossa mig
om jag stod i vägen

och fann istället mitt ur-sinne
mitt inre rum
i mitt kärnhus
mitt innersta
det jag egentligen är
och det jag egentligen, är mycket gott
och underbart

kraftfullt, jaadå
men inte förfärligt
eller skrämmande

Jag Är mitt Ur-Sinne
det strålar ut från mig
har alltid gjort det
fast jag har inte varit där
nu är vi återförenade
igen

Det känns självklart och
...och
.. och
jaaaa..
UNDERBART hela enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0