Nääädå

det hjälpte inte alls, fast det kändes såååå bra när jag var på 4 Sound häromdagen och han la om allt och uppdaterade protools, installerade det och så gick datorn finfint igen.
Gör så här så där, sa han..
och jag gjorde det

och installerade Logic

Sen skulle det provas

först ultrarapid
sedan totalhängning
tvärstopp

Jag kan titta på datorn, men det är ungefär allt jag kan göra innan den  hänger sig
att försöka öppna något, göra en ändring eller sånt enkelt stuff
Gååååååår eeeeeeeej
neeeeeeeeej

så då tar vi till specialaren

startar om
men se, det går inte heller
tvångsavslutning varje gång

Så, nu är jag tillbaka till ruta ett

back to 4 Sound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0