Invitation från Sydkorea

MItt skivbolag i Sydkorea, Music Compass, (som släppte HOYA förra året)
presenterade min musik för arrangören av en årlig fredskonsert och han blev väldigt förtjust.
Han gillade musiken så mycket att han inviterade mig att sjunga på årets konsert
som är 24 oktober. Det kommer artister från hela världen för att vara med på konserten.
Jag är inbjuden att sjunga mina HOYA-sånger i en fantastiskt vacker omgivning.
Konserten, som är nonprofit, hålls på ett buddisttempel 4-5 timmars bilresa från Seoul. Trots att det inte ligger i en stad eller ens nästgårds, så var det förra året 1600 personer i publiken.
Konserten riktar sig inte till buddister, utan till allmänheten.

Kolla vilken fantastiskt vacker plats och vilken stämning det var på förra årets konsert:
www.HwaEom.org

Jag ska sjunga 20-25 minuter på denna vackra plats.
De ordnar med musiker + även med traditionella instrument, jag kommer några före och repar. <--- spännande att blanda in det och det kommer att funka jättebra ihop med HOYA-sångerna och kör.

Jag är hedrad och jublande glad, det ska bli sååå kul att åka dit
att få vara en del av detta fredsarrangemang
att få sjunga där
att få besöka Sydkorea, som jag vet så lite om
Få besöka skivbolaget
och en möjlighet att göra PR för HOYA
För ett äventyr utöver det vanliga

P.S. Naturligtvis kommer jag att ta med någon skål och sjunga med också..
Det är liksom givet :-)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0