Midem - andra dagen

Det är mindre rush på Midem i år, färre delegater.
Och så har svenska montern flyttat
och fått en terrass i anslutning till montern.
Därute sitter jag just nu, i en skön stol
solen strilar milt och skönt på mig
och gör mitt skrivande till en ännu ljuvligare sysselsättning.

Första mötet för dagen avlarat
2 koppar kaffe, gott starkt kaffe med mjölk <--- det där är inte såå bra,
i och med att jag reagerar på komjölk
men det går, om det sker då och då..

Vill jag åka tillbaka till Sydkorea
och ha en ny konsert
på ett annat buddisttempel?

YOU BET!! :-))

Jisses, hur kul kan det bli?
svar: hur kul som helst!

Inga plastskärmsväggar rivna
eller förlåt mig, NÄSTAN rivna
ingen klumpighet idag
pantern Malou tittar fram
och flödar lätt och kraftfullt
genom såväl eter som
det fysiska livsrum
den här kroppen befinner sig i.

Kort sagt;
JAG MÅR FINT

ursäkta röstläget, ville bara att det skulle gå fram
hihi ;-)

Kolla in mig på Twitter:
http://twitter.com/MalouBerg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0