Midem min första dag

Min första hela dag på Midem. Summering.. rätt bra dag!! :-)
Inte en riktigt häftig toppendag, men likväl fylld med öppningar och möjligheter
Jag höll på att välta monterväggen.. oops!
Brallan fastnade i stolen och stolen välte nästan
nästan, bara nästan.
Jag tog stöd mot "väggen", en plastfond.
som nästan, bara nästan gav efter och välte
nästan bara nästan puuust
Spotify o Tunerights hade dragningar/info på svenskmonterns terrass,
ytterligt lyxläge att ha en terrass, kunna stiga ut och få frisk luft
närhelst man önskar, in no time..
möte med tyske distributören, alltid kul o intressant.
AmaOna ska släppas i deras territorium feb-mars i år
Fått ovärderliga tips och förslatips från svenska kollegor
som vill hjälpa mig lite på traven.
Såna tips är ovärderliga. En av dem sitter o lyssnar just nu på "Alignment"
Få se vad han tycker om den.. (han tyckte att den var häftig, filmmusik..
Skulle passa i True Blood, vad är det, nån som vet?)
Och så har jag fått byta rum till ett fräschare.
Inte nog med att det inte luktar avlopp och unket som det andra
det är nyrenoverat.. nåja..
har en stor säng
fönster in mot gården istället för ut mot en hårt trafikerad gata
och dessutom ett rymligare badrum
och på första våningen
Jag säger YEAH YEAH YEAH

och så gör vi ett hopp framåt i tiden..
.
h
.
o
.
p
.
p
.
.
.

Sådär, nu är jag på hotellrummet igen..

Nu har jag gjort mina rehabövningar för knäna.
Jisses får jag äta upp att jag sa när jag kom till sjukgymnasten på SATS
att jag inte tyckte att sjukgymnastik gav resultat,
övningarna kändes inte,
det hände ingenting..
oops!! ååå aaa ååå puust stånk flämt!

att göra knäböj med ryggen mot en vägg och sedan hålla den positionen 3-4 sek
(HERREGUD, hur LÅNGA kan sekunder vara egentligen??)
och sen ska den där lilla rörelsen upprepas 10 ggr
darriga ben blir det..

jojo, det kan jag lova att ovanstående påstående var en myt,
åtminstone i fråga om den här sjukgymnasten!

Hur bra kan det bli :-))

Kommentarer
Postat av: olivia

Låter ju underbart!

Skönt att du överhuvud taget kom iväg efter mycket om och men!

2010-01-25 @ 17:40:25
URL: http://bullarmedmjolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0