Sjuk.. fördröjd avresa till Midem

Nästan..MIDEM..
den årliga musikmässan
som jag så gärna åker till
och som jag skulle ha åkt till igår, fredag
allt var packat
allt PR-material (himmel va tungt!)
allt bagage stod redo i hallen
men istället för att åka glatt och frejdigt på fredagsmorgonen
blev jag liggande med en aggressiv magsjuka och feber

Jag har legat i ett dygn
sovit och gått på toa, sovit och gått på toa

bokade om biljetten till idag
(lite övertro eller hejdlös hoppfullhet kanske, att jag skulle vara inte bara OK, utan återställd till idag. Pigg och rask och redo att kasta mig ut i mässvärlden igen)
---
nää, så blev det inte,
men jag är bättre idag
och febern är nere.
---
bokade om avresan en gång till
satsar på imorgon
så kan jag iaf vara 3 hela dagar på mässan

Oväsentlig info:
detta dygn minskade min kroppsvikt med drygt 3 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0